We support homeless people in their fight for fair housing, social integration and employment opportunities. We do this with the help of our member organisations: Arrels Foundation, Assís Reception Centre, Daughters of Charity of Saint Vincent de Paul and Hospitaller Order of Saint John of God.

Highlights

Mambré, símbol d'acollida

Manuel Lecha, President i fundador de Mambré ens aporta unes pinzellades del passat, present i reptes de futur de la Fundació.

Arrels Fundació

Som entitats molt preocupades per les persones sense llar que es vam adonar que era imprescindible col·laborar i unir esforços per revertir la situació d'aquestes persones. Cada entitat és diferent en molts aspectes però tenen l'objectiu comú

Assís Centre d'Acollida

Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu

Filles de la Caritat

...La razón de ser de las Hijas de la Caridad no es otra que la acción social, concepto que recorre, transversalmente, todo lo que la Compañía está llamada a hacer en y a favor de los pobres...

Una mirada a Mambré

Amb aquest article de la Meritxell, directora de la Fundació, obrim les portes als 10 anys de Mambré des d'una visió més personal. Descobreix-ho per tu mateix.