Treballem per acompanyar les persones sense llar en la seva lluita per un habitatge digne i per la inserció social i laboral, de la mà de les nostres entitats membres: Arrels Fundació, Assís Centre d’Acollida, Companyia de les Filles de la Caritat i l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu.

Destaquem

Ampliar →

S'han incorporat al col·lectiu de sense llar persones que fa un temps no ho haguéssim pensat

El perfil de persones sense llar ha variat en els darrers temps. Ara es troben més dones amb infants, persones més joves, etc. Un factor comú a totes elles és la manca de xarxa social que en un moment determinat els pugui donar un cop de mà.

Ampliar →

Memòria 2016. Gràcies per la vostra confiança!

Us podeu descarregar la Memòria 2016 de la Fundació Mambré on podreu veure un resum d'un any en què vam seguir teixint històries de vida

El Govern cedeix 7 pisos per a persones sense sostre

El Govern de la Generalitat de Catalunya i la Fundació Mambré han signat un conveni per la cessió de set habitatges a la província de Barcelona que seran destinats a l'allotjament de persones sense llar i sense sostre.

Ampliar →

Les xifres del cens de persones sense llar

Els resultats del cens de persones sense llar realitzat per Arrels Fundació deixa xifres preocupants però que ens donen més força per posar fre al sensellarisme

1.026 persones dormen cada nit als carrers de Barcelona

El Recompte 2017 realitzat la nit del 17 al 18 de maig ha comptabilitzat un total de 1.026 persones dormint als carrers de Barcelona, el que suposa un augment del 9.03% respecte el recompte del 2016.

Neix la Taula Sense Llar de Badalona

La Taula Sense LLar de Badalona s'ha creat com un nou espai per treballar de manera coordinada, entre les entitats socials que l'integren i l'Ajuntament de Badalona, per abordar la realitat de les persones que viuen al carrer.