Idioma:  A A A Mapa web
CERCADOR
Qui som :: Què fem :: Contacte :: Avís legal

Llar Ronda

La Llar Ronda és un recurs residencial adreçat a persones sense llar, majors d’edat i que estan rebent seguiment social per part d’alguna de les entitats amb les  que la Fundació Mambré treballa estretament (Arrels Fundació, Filles de la Caritat, Assís Centre Obert ...)

La Llar té quatre plantes de 200  m2 cadascuna, situades al mateix edifici al centre de Barcelona. Ofereix 36 places repartides en 5 habitacions dobles i 26 individuals. (

La Fundació Mambré és la responsable de realitzar el seguiment de les persones que s’hi allotgen pel que fa als aspectes vinculats a la seva estada a la llar. Ens encarreguem de vetllar per  a què l’estada de les persones a l’habitatge sigui satisfactòria tot supervisant la dinàmica de convivència i el compliment de les normatives. Comptem sempre amb el suport de l’entitat referent de les persones residents, així com dels i les treballadores socials responsables. Des del projecte es vol fomentar al màxim l’autonomia de les persones fent-los responsables del manteniment de la seva habitació i del compliment d’unes normes bàsiques de convivència.