Idioma:  A A A Mapa web
CERCADOR
Qui som :: Què fem :: Contacte :: Avís legal

Llar Ronda

El servei està adreçat a  persones en situació d’exclusió social i, concretament, a persones sense llar -homes i dones majors d’edat - en seguiment social per part d’alguna de les entitats que configuren el projecte.

La Llar Ronda compte amb la supervisió d’una professional que pot tenir el suport puntual de personal voluntari. És la responsable de realitzar el seguiment de les persones allotjades pel que fa als aspectes relacionats amb la seva estada en el recurs amb el suport de l’entitat referent. I l’encarregada de vetllar per tal de mantenir el nivell establert de qualitat de l’habitatge.

La Llar Ronda no compta amb la presència constant de professionals i per aquest motiu, les entitats referents tenen un telèfon d’urgències que està operatiu i a disposició dels residents les 24 hores.

Característiques de l’habitatge: Aquest recurs residencial consta de quatre plantes de 200  m2  cada una, situades al mateix edifici d’una avinguda cèntrica de Barcelona. Disposa de 5 habitacions dobles i 26 individuals que fan un total de 36 places residencials. Al no disposar d’ascensor, no es considera un recurs adequat per a persones amb problemes de mobilitat.