Home Notícies i articles

Moments que ens uneixen perquè són compartits

Despertar-se, un cafetó i anar a buscar feina. Així és el dia a dia de l’Aurelio, qui mai té un no per resposta. Sempre ajuda a arreglar coses de fusteria a la Llar Ronda, als companys de pis quan se’ls hi espatlla alguna cosa. La meva primera imatge quan va arribar el primer dia va ser la gran cafetera que va instal·lar a la cuina i la cua brillant i llarga que portava com a pentinat.

07/02/2017

Ampliar

Imatge personal i processos de selecció

En un procés de selecció de personal, la imatge que oferim és un element important a considerar. Qualsevol persona projecta una determinada imatge personal i aquesta determina una percepció en les altres persones. En l'àmbit professional es requereix construir una imatge adient, d’actitud, comportament i vestimenta, així com un discurs coherent i estructurat.

24/01/2017

L’any 2016 a Mambré

Aquest 2016 ha estat per a Mambré un temps per enfortir la nostra xarxa i continuar teixint històries de vida. Del servei a les entitats socials a la plena inclusió de les persones que es troben en situació de sense llar, movent fils per oferir habitatge digne i oportunitats laborals.

22/12/2016

Ampliar

Escrivint, vaig trobar un camí

Diuen que escriure alleuja l'ànima, que l'escriptura és un poderós mitjà d’expressió, curació i transformació, un mecanisme que reflecteix l'essència i l'esperit, que revela molt de nosaltres, i del que es mou al nostre interior.

19/12/2016

Ampliar

Podries ser tu, campanya de la XAPSLL per fer visible el sensellarisme

A Barcelona, prop de 3.000 persones no tenen llar. D’aquestes, gairebé 950 dormen cada nit al carrer, segons dades del Recompte realitzat per la XAPSLL el mes de maig i que suposen un increment del 5,5 % respecte el 2015. T’has plantejat alguna vegada que alguna d’aquestes persones, podries ser tu?

25/11/2016

941 persones dormen als carrers de Barcelona

El recompte realitzat la nit del 18 al 19 de maig a Barcelona ha comptabilitzat un total de 941 persones dormint al carrer, una dada que supera la del recompte realitzat per Arrels Fundació l’any 2015 i en què la xifra va ser de 892 persones.

26/05/2016

Ampliar

Mirades. Retrats sense sostre, obert a tothom

Ja es pot veure a les xarxes “Mirades. Retrats sense sostre” el documental realitzat per un equip de persones sense llar sota la coordinació de l’Associació Càmeres i Acció. És la culminació d’un projecte que es va iniciar ja fa més de dos anys i que ens mostra la realitat dels que no tenen sostre.

06/05/2016

Campanya #Objectiu60llars

A Fundació Mambré ens hem marcat un objectiu: aconseguir 60 llars. Les necessitem perquè les volem oferir a les persones que no en tenen.

02/05/2016