Home Notícies i articles

PISO COMPARTIDO al DH Festival

Ja tenim data per a la presentació del documental Piso Compartido, en el DH Festival. Serà el proper dissabte 7 de Desembre a les 20 hs. al Auditori del CCCB de la ciutat de Barcelona (carrer Montalegre, 5). La entrada es lliure i gratuïta. Os recordem que aquest documental va estar gravat a la Llar Ronda per la Productora Detotarreu.  Més informació en http://www.dhfestival.org/2013/piso-compartido/

03/12/2013

Hidden City Tours: Una mirada social de Barcelona

La falta d’ocupació va portar a la Lisa Grace a posar en marxa l’empresa social Hidden City Tours (www.hiddencitytours.com), un projecte inspirat en altres de similars que funcionen en ciutats com Londres, Berlín i Praga i que ofereix feina a persones sense llar.

07/10/2013

BCN2013 PLANET WATER VILLAGE: ESPAI PER A TOTHOM

Amb el projecte Gotes Solidàries, l'organització dels 15ns FINA Campionats del Món de Natació Barcelona 2013 va posar de manifest la seva ferma aposta en el terreny de la responsabilitat social corporativa (les RSC).

08/08/2013

4ª Setmana de l'RSC a Catalunya

Es pot fer negoci sense renunciar a estar compromès amb el teu entorn social, laboral i mediambiental? Quin valor afegit aporta a la producció industrial la responsabilitat? Hi ha casos d’èxit?

14/06/2013

Mambré col.labora amb la UOCom

La UOCom és l'agència de comunicació virtual de la UOC, que permet als alumnes del Grau de Comunicació fer les pràctiques de manera virtual, en sintonia amb el model pedagògic de la UOC. Si bé hi ha experiències de mitjans de comunicació universitaris gestionats per estudiants, l'agència UOCom és un projecte pioner pel que fa a agències de comunicació.   L'agència s'ha creat per a cobrir les necessitats comunicatives d'entitats sense ànim de lucre. Amb els poc mesos de vida de la UOCom, ha treballat ja per a quatre fundacions: Vicenç Ferrer, Mambré, Integra Pirineus i el Projecte Submarí. Durant aquest temps, quinze estudiants hi han fet les pràctiques, portant a terme diversos projectes, com propostes d’accions a xarxes socials, creació de logos, campanyes amb celebritats, fulletons i presentacions institucionals, etc.

27/05/2013

Trobada d'empreses a la Pensió Social

Dimecres 22 de maig la Fundació Mambré va rebre a la Pensió Social, la visita de varis representants d' empreses col·laboradores de la Fundació amb l'objectiu de donar a conèixer un dels nostres projectes, fet realitat.

24/05/2013