Idioma:  A A A Mapa web
CERCADOR
Qui som :: Què fem :: Contacte :: Avís legal

Presentació

La Fundació Mambré es va constituir l’any 2007, impulsada per quatre entitats: Arrels Fundació, Assís Centre d’Acollida, la Companyia de les Filles de la Caritat i  l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu.

Des de l’experiència d’aquestes entitats, que treballen en l’atenció i la integració social de les persones en situació d’exclusió social i específicament de les persones sense llar, s’identificaren diverses mancances de coordinació  i de recursos que dificultaven l’assoliment d’una millora de la situació de les persones ateses.

Per fer front a les mancances detectades,  aquestes entitats decidiren endegar un projecte comú orientat a donar respostes conjuntes a les necessitats de les persones sense llar especialment en l’àmbit  residencial i laboral.

Cal destacar el caràcter innovador d’aquest projecte ja que, per primera vegada, entitats sense afany de lucre que treballen per aquest  col·lectiu s’uneixen per formar una xarxa d’atenció residencial per a aquesta població.

Així, la Fundació Mambré omple un buit existent i dóna una resposta a les mancances d’allotjament que pateix aquest col·lectiu vulnerable.