Treballem per acompanyar les persones sense llar en la seva lluita per un habitatge digne i per la inserció social i laboral, de la mà de les nostres entitats membres: Arrels Fundació, Assís Centre d’Acollida, Companyia de les Filles de la Caritat i l’Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu.

Destaquem

L’any 2016 a Mambré

Aquí teniu un resum del que ha estat 2016 per Mambré, un temps per enfortir la nostra xarxa i continuar seguint històries de vida. Pensant ja en un 2017 per oferir nous recursos i projectes en el que serà el nostre desè aniversari.

Ampliar →

Podries ser tu, campanya de la XAPSLL sobre el sensellarisme

La XAPSLL ha engegat la campanya Podries ser tu per conscienciar la ciutadania sobre les múltiples formes del sensellarisme, les causes que hi ha darrere aquest fenomen i remarcar que qualsevol de nosaltres ens podem trobar en aquesta situació.

941 persones dormen als carrers de Barcelona

El recompte realitzat la nit del 18 al 19 de maig a Barcelona ha comptabilitzat un total de 941 persones dormint al carrer. Aquestes són les dades recollides per la XAPSLL de la qual Mambré en forma part

#Objectiu60llars

Una llar per a tothom, una responsabilitat col·lectiva. Cedeix-nos un habitatge.Un gran gest per omplir les llars de vida i les vides de dignitat.

Habitatge

A Mambré volem acompanyar les persones sense llar en la seva lluita cap a la consecució d’un habitatge digne.

Inserció Laboral

L’accés al mercat i l’estabilitat laboral és fonamental per poder assolir l’autonomia personal i social.