Trabajamos en el acompañamiento de personas sin hogar en su lucha por una vivienda digna y en la inserción social y laboral, de la mano de nuestras entidades miembros: Arrels Fundación, Assís Centro de Acogida, Compañía de las Hijas de la Caridad y la Orden Hospitalaria de San Juan de Dios.

Destacamos

19 DE MAIG: PARTICIPA EN EL RECOMPTE DE LES PERSONES SENSELLAR

El passat 26 d’abril es van obrir les inscripcions per participar en el Recompte de persones sense llar la nit del dimecres 19 de maig. Les entitats de la XAPSLL treballem diàriament per aconseguir que cap persona es quedi sense llar. Els recomptes d'una nit tenen el doble objectiu de comptabilitzar el nombre de persones que dormen al carrer en un moment concret i de detectar nous espais de pernocta a partir d'una prospecció exhaustiva de tota la ciutat.

La Maria quiere hacer reformas

La Fundació Mambré ha iniciado un programa de rehabilitación de viviendas. Gracias al Fons de Rehabilitació d'Habitatge los propietarios de una vivienda vacía podran costear las reformas sin necesidad de invertir un solo euro. En poco tiempo las obras estaran hechas i el piso alquilado.

Informe de l'Observatori de les Discriminacions a Barcelona 2019

L’objectiu d’aquest Informe és fer una aproximació, com més acurada millor, a les situacions de discriminació que s’han donat a la ciutat per poder desenvolupar estratègies per fer-hi front. Aquest objectiu, més que necessari davant un context d’auge de l’extrema dreta i dels delictes d’odi, no es podia fer si no és colze a colze amb les entitats de la ciutat que tenen serveis d’atenció a víctimes de discriminació.

Noves insercions laborals en temps de COVID-19

El Servei d’Inserció Laboral (SIL) de Mambré continua treballant per tal que les persones sense llar tinguin oportunitats laborals malgrat l’emergència sanitària produïda pel CoVid-19

Ampliar →

INSULA, una respuesta coordinada para acceder a la vivienda

De la mano de Servicios Sociales San Juan de Dios, Fundación Formación y Trabajo, Fundación Mambré y Cáritas Diocesana de Barcelona, nace Insula. Una propuesta de trabajo en red, que da respuesta colectiva y coordinada a una dificultad estructural de acceso a la vivienda

Ampliar →

Diagnóstico 2019. El sinhogarismo en Barcelona. Evolución y jóvenes en situación de sinhogarismo.

La Diagnosis 2019 es el sexto informe sobre las situaciones de sin hogar en Barcelona que promueve la XAPSLL, y en esta edición profundiza en la comprensión de las características y las causas del sinhogarismo entre los jóvenes y sus trayectorias vitales para poder dar una respuesta política y asistencial de calidad.